www.narel7oob.com

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بــكم فى منتديات نــار الحـــــــــب

3 مشترك

اكبر موسوعة نكت عن الحشاشين والمساطيل واصحاب المزاج العاااااااالى

mezo
    mezo
    مشرف
    مشرف

ذكر
    المزاج : عالى اوى
    مزاجك اليوم : اكبر موسوعة نكت عن الحشاشين والمساطيل واصحاب المزاج العاااااااالى 8010
    المهنة : اكبر موسوعة نكت عن الحشاشين والمساطيل واصحاب المزاج العاااااااالى Studen10

جوال اكبر موسوعة نكت عن الحشاشين والمساطيل واصحاب المزاج العاااااااالى

مُساهمة من طرف mezo الأربعاء مارس 18, 2009 4:32 pm

نقول السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة

جمعتلكم على قد ما قدرت
    مجموعة نكت عن الحشاشين والمساطيل
    بتوع الكابتشينو والمزاج العالى
    اكبر موسوعة نكت عن الحشاشين والمساطيل واصحاب المزاج العاااااااالى 0005

عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعالمعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة دي هاينسوا حد!
    .................
    واحد مسطول رجع من السفر لقى الشقة مليانه صراصير.. غير قفل الباب
    ................
    مرة واحد محشش لقي كنز قال: كويس فاضل الخريطة!!
    ....................
    محشش قطع رأس أخوه وهو نايم...وقعد يضحك ويقول: هيتجنن لما يصحى الصبح وميلقهاش !!
    ........................
    واحد مسطول راح صيدلية يشترى جبنة حاول الصيدلى يفهمة ان مفيش جبنه بتتباع هنا وشويه و مسطول تاني جه، فالصيدلى قاله فهم صاحبك ان مفيش جبنه بتتباع هنا قال لة ياعم سيبك منة دا غبى ادينى بنص جنيه لانشون
    ..........................
    واحد مسطول كان بيدق مسمار في الحيطه فوقع فقاله تعالى ما جاش، تعالى ما جاش، قام جاب شويه مسامير ورماهم عليه وقالهم...هاتووووووه
    ..................
    اتنين سكرانين بيتفرجو علي نشرة الاخبار فالاول بيقول للتاني هيه النشره طولت اوي كده ليه، التاني قاللو اظاهر انها الحلقه الاخيره
    .............
    مره واحد سكران ماشي في الشارع لقى واحد عنده حسنة فوق عينه قالو ياخي عين دي ولا غين
    ....................
    مسطول بيقول لصاحبه : يا أخى أمبارح دخلت فيلم هندى هايل بتاع راجل و ست ماشيين لقوا طفله فى اللفه خدوها و ربوها لغايه ما كبرت وفى الاخر طلعت أمهم
    ...............
    مرة ثلاث مساطيل راكبين عربية ففجأة العربية وقفت فواحد قال للتانى :"انزل شوف العربية مالها" فنزل مطلعش فنزل التانى يشوفه مطلعش فنزل الثالث قال لهم :"فيه إيه ؟؟" فقالوا له :"هسسسسس العجلة نايمة"
    ...................
    مره اتنين مساطيل بيحششوا فواحد بيقول لصاحبه شايف النمله اللي فوق الجبل رد التاني وقاله اي واحده المغمضه ولا المفتحه
    ................
    واحد مسطول الظابط قالة "اسمك اية" قالة "انا ياباشا? قالة "لا انا يا اخويا" قالة "سعيد يا باشا" قالة "سنك كام" قالة "انا يا باشا" قالة "لا انا يا اخوية" قالة "انت 42 43"
    .................
    مره واحد مسطول قاعد بيحشش مع مراته لغايه ما نسيوا نفسهم وفجأه حد خبط عليهم فقامت الزوجه وقالت جوزى فقام جوزها ونط من الشباك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    .............
    مرة اتنين مساطيل قاعدين قدام مراية فى واحد قال متيجى نسلم على الناس الى قاعدة هناك دى، المهم راحو يسلموا فالتانى قاله اقعد اقعد اهم جايين يسلمو علينا

...............

محشش شاف نفسه في المرايا قال: شفتك فين؟! فين؟! فين؟! اكبر موسوعة نكت عن الحشاشين والمساطيل واصحاب المزاج العاااااااالى 00221
    ...........................
    محشش دخل البيت لقى امه تحترق قال: منوره اليوم
    محشش قال لزوجتة نكتة قالت: ههههه بايخة قال لها: ههههه طــــالــق
    ............................
    -مدرب يسأل لاعب محشش في كم مره تقدر تلف الملعب قاله في سجارتين.
    ...................................
    مرة واحد محشش اتصل على بيت قال محمد موجود قالوا الرقم غلط قالهم... طيب بتردوا ليه
    .........................
    واحد مسطول راجع البيت كل مايحاول يفتح الباب مش شايف خرم الباب، ابنه بص له من الشباك وقال له بابا أحذف لك المفتاح قال له المفتاح معايا ياواد احذف خرم الباب

مساطيل قاعدين بيصيدوا جراد ، عدّت من فوقيهم هليكوبتر .... واحد
    منهم قال جت أمهم ... استخبوا استخبوا
    ......................................

اتنين مساطيل قاعدين وبعدين فى جنازة معدية عليهم ... وعلى نفس الطريق فى عربية نقل جاية بسرعة فائقة ..... فالجنازة تركت الميت وجريت .... وفجأه العربية ضربت فرامل وتفادت الجنازة ..... فالمسطول قال لصاحبه تصدق .. الميت ده انكتب له عمر جديد
    .................................................

مره اتنين مساطيل واحد قال للاخر مش فيتنام فازت على امريكا فى الحرب واحنا فزنا على اسرائيل .... المسطول الثانى قال له : يبقى كده احنا المفروض نصفى مع فيتنام
    .............................................

اتنين مساطيل ماشيين فوق سطح البيت واحد وقع فى خزان المية
    التانى راح استناة عند الحنفية

.................................................. ....

مره واحد كان قاعد فوق السطح بيحشش ف طلع عليه واحد قاله الحق يا سيد بيتكو وقع

وامك وابوك ومراتك وعيالك كلهم ماتو قام باصصله وقاله ماتو والدمعه هتفر من عينه وقال لنفسه انا هعيش لمين ما خلاص كلهم راحو وقرر يرمى نفسه من فوق السطح فلما وصل للدور الرابع افتكر وقال ايه ده انا ابويا وامى ميتين من زمان وجه عند الدور التالت قام قايل لنفسه عيالى مراتى ايه ده هو انا اتجوزت اساسا جه بقى عند الدر الاول وقام مزعق وقايل لااااااااااااا ده انا مسميش سيداكبر موسوعة نكت عن الحشاشين والمساطيل واصحاب المزاج العاااااااالى 0045

............................

دكتور كاتب على العياده كشف 50 جنيه واللى ما يخفش ياخد 500

فواحد محشش حب يعمل صايع لما قرأ اليافته قال انا هصيع على الدكتور واخد ال500 جنيه

طلع ودخل للدكتور ودفع الكشف 50 جنيهاكبر موسوعة نكت عن الحشاشين والمساطيل واصحاب المزاج العاااااااالى Confused

الدكتور بيسأله بتشكى من ايه؟؟

قاله ما بستطعمش اى شىء لما باكل ما بتذوقش

فرد الدكتور وقاله بسيطه ونده على الممرضه يا منى:هاتى برطمان 17

قاله خد لحسه اول ما داقها قاله ايه القرف ده ؟ده ذفت

الدكتور قاله مبروك انت خفيتاكبر موسوعة نكت عن الحشاشين والمساطيل واصحاب المزاج العاااااااالى Bleh

نزل الصايع مضايق جداًاكبر موسوعة نكت عن الحشاشين والمساطيل واصحاب المزاج العاااااااالى Ranting_w

وطلع له تانى يوم وقال والله لاخد ال500 جنيهاكبر موسوعة نكت عن الحشاشين والمساطيل واصحاب المزاج العاااااااالى Mad
    ودفع ال50 كشف ودخل للطبيب
    قاله خير بتشكى من ايه؟؟
    قاله النسيان الحاجه اللى يعدى عليها 10 دقايق بنساها
    قاله بسيطه يا منى: هاتى برطمان 17
    رد الصايع وقاله ذفت تـــــــــــــــــــانــــــــــــــــــــــــــــ ــــى
    قاله الطبيب مبروك خفيتاكبر موسوعة نكت عن الحشاشين والمساطيل واصحاب المزاج العاااااااالى Doh

.........................................

محشش يحكي لبنته قصة قبل النوم !!!...

يقول :

كان ياما ماكان !!...

كان فيه مره تيس شاف عصفور...

فقال الأسد هاتوا لي هذا الأرنب

فسقطتت البقرة من فوق الشجرة!...

ووجدت الأم ولدها ..فرجع الشرطي من القسم ...

و طلقها زوجها و قال انتي طالق طالق طالق ...فسوى حادث و صابه شلل فغرق بالبحر !!!

و نامت السمكة بين الصخر

فقال النسر: لازم نتعاون كي نصطاد الحوت !!!..

و خلص كيس البصل و قال لها أنا احبك !!...وعندما سافر محمد للدراسة ضاع دفتر العلامات

و قالت الزوجة : أنا رايحة لبيت أهلي و
    ونام الفيل بعد يوم طويل ... و سبحنا في نهر النيل !!

وقال بسبس فقال الكلــب : ميو ميو !!

طبعا البنت بعد القصة الرائعة هذه .. بدال ما تنام..
    جاها شلل رعاشاكبر موسوعة نكت عن الحشاشين والمساطيل واصحاب المزاج العاااااااالى 00271

وتوته توته خلصت الحتوته

اتمنى تكون عجبتكم ومتكنش بايخهاكبر موسوعة نكت عن الحشاشين والمساطيل واصحاب المزاج العاااااااالى W56
    الصقر الجريح
    الصقر الجريح
    Admin

ذكر
    نقاط التميز : 1

جوال رد: اكبر موسوعة نكت عن الحشاشين والمساطيل واصحاب المزاج العاااااااالى

مُساهمة من طرف الصقر الجريح الخميس مارس 19, 2009 5:33 am

هههههههههههههههههههههههههههه
    هههههههههههههههههههههههههههههههههه
    بجد بجد بجد روعة والله العظيم مشكورررررر اوى وعايز تانى منك
    تقبل تحياتى
    mezo
    mezo
    مشرف
    مشرف

ذكر
    المزاج : عالى اوى
    مزاجك اليوم : اكبر موسوعة نكت عن الحشاشين والمساطيل واصحاب المزاج العاااااااالى 8010
    المهنة : اكبر موسوعة نكت عن الحشاشين والمساطيل واصحاب المزاج العاااااااالى Studen10

مُساهمة من طرف mezo الخميس مارس 19, 2009 4:39 pm

ماشى يا عم

مشكووووووو ر
    T-A-M-E-R
    T-A-M-E-R

ذكر
    المزاج : قثطه
    نقاط التميز : بحب مصر
    الأوسمة : اكبر موسوعة نكت عن الحشاشين والمساطيل واصحاب المزاج العاااااااالى 52039028br0

مُساهمة من طرف T-A-M-E-R السبت مارس 21, 2009 8:32 am

ههههههههههههههههه
    هههههههههههههههههههههههههه
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    بجد روعه تسلم ايدك

الوقت/التاريخ الآن هو السبت أبريل 27, 2024 4:50 am